logo
1-11 сыныптарға қабылдау

Мектептегі мазақ ету және қорлау

9 қыркүйек 2022

Частная школа в Алматы

«Қорқыту» атауы белгілі бір адамдардың басқаларға қатысты агрессивті және зиянды мінез -құлық түрін анықтайды. Бұл мінез -құлықтың бұзылуы әсіресе балалар мен жасөспірімдер арасында көрінеді. Қазіргі уақытта «киберқауіпсіздік» туралы да айтылады, бұл жағдайда әлеуметтік желілер оның негізгі құралы болып табылады.

Бұл мінез -құлық сіз ойлағаннан әлдеқайда зиянды болуы мүмкін. Егер сіз баланың немесе жасөспірімнің әкесі немесе анасы болсаңыз және сіздің балаңызда біртүрлі мінез -құлықты байқап жүрсеңіз, ол қорлаудың құрбаны болып табылатыны туралы ойланыңыз.

Жақсы жаңалық - қорқытудан және оның ауыр зардаптарынан аулақ болу үшін сіз жасай алатын нәрселер бар. Оларға сәйкес келетін жерден әр түрлі әлеуметтік қатысушылар, соның ішінде отбасылық орта, қорқыту жағдайларының пайда болуын болдырмау немесе олардың уақыт өте келе жалғасуына жол бермеу үшін көп нәрсе жасай алады.

Мұғалімдерге арналған әрекеттер мен шешімдер

  • Серіктестік пен толеранттылық құндылықтарын үйрету;
  • Байқаңыз және кез келген қорлауға жол бермеңіз;
  • Орталықтарды ауыстыру мүмкіндігі;
  • Ақпарат алыңыз және дайын болыңыз;
  • Қоғамдағы біліміңізбен бөлісіңіз;
  • Тиісті мінез -құлық кодексін әзірлеу;
  • Білім беру саясатын құруға қатысу және ықпал ету;
  • Ұжымдық міндеттемені анықтаңыз.

Ата -аналарға арналған әрекеттер

  • Балаңызды бақылаңыз;
  • Мектептерді өзгерту туралы ойланыңыз;
  • Тақырып бойынша ақпарат алыңыз және зерттеңіз;
  • Үйде қорқыту туралы айту;
  • Мінез -құлыққа қатысты нақты нұсқауларды орнатыңыз;
  • Интернетті пайдалануды шектеу.

Тәрбиешілер, әдетте, бала немесе жасөспірім қорқытылатын жағдайды бірінші болып анықтайды. Қазіргі балалар ата -аналарына қарағанда мұғалімдермен көбірек уақыт өткізеді. Өз кезегінде, білім беру орталықтары құрдастарымен қарым -қатынасы жоғары болады.

Ұндылықтар мектеп бағытынан бастау керек. Мұғалімдерді директор басқарады, ол-достық, төзімділік, құрметтеу және қорқытуға төзбеушілік құндылықтарын насихаттауы тиіс.

Мұғалімдер оларды оқушыларға тілмен, сыйақылармен, жазалармен, топтық динамикамен және қарым -қатынаспен береді.

Байқаңыз және кез келген қорлауға жол бермеңіз

Мұғалім сынып ішінде де, одан тыс жерде де өз оқушыларының мінез -құлқын бақылауды үйренуі маңызды. Біреуді қорлау? Олар біреуге жамандықпен қарайды ма?

Егер сіз қорқытудың белгісі болып табылатын кез -келген мінез -құлықты байқасаңыз, сіз оған төзбеуіңіз керек, өйткені ең аз нәрсе жәбірленуші ауыр зардаптарға ұшырайтын ең ауыр дәрежеге дейін дамуы мүмкін.

Құқық бұзушыларды жазалау керек және егер ол теріс қылықтарын жалғастыра берсе, оны орталықтан шығару қажет болса, мұғалімдер арасында қарастырылуы керек.

Көбінесе топ жетекшісімен немесе көшбасшысымен қорқытатын кейбір балалар болады. Оны теріс пайдаланбау үшін оны анықтау және қажетті шараларды қолдану маңызды.

Сәйкес әрекет ету үшін жағдайларды анықтауды күтпеңіз. Сіз олардың пайда болуына жол бермеуіңіз керек және бұл үшін бірге өмір сүруге қолайлы орта құрудан артық ештеңе жоқ.

Балалар интеграция кеңістігінде балалар бөлісуді үйренеді, толеранттылық пен өзін-өзі сынға алу маңызды құндылықтар болуы керек.

Бұл түсінікті нығайту үшін мұғалім осы құндылықтарға «от қоятын» педагогикалық стратегияға жүгіне алады.

Толеранттылықтың маңыздылығын атап өту керек, басқаларды мазақ етудің не физикалық немесе сөзбен шабуыл жасаудың дұрыс еместігінің себептерін түсіндіре отырып.

Сіз жолдар арасындағы хабарламаларды жіберместен, нақты және тікелей болуыңыз керек. Бұл мінез -құлық ережелерін құруға көмектесу үшін күн сайын бірнеше минуттық іс -әрекетті жүзеге асыруға болады.

Тағы бір маңызды аспект - бұл белгіленген кодекстен тыс мінез -құлықты нақты айыптау және жазалау. Кейбір үлгілі шаралар дұрыс емес нәрсені қайталамау үшін өте тиімді болуы мүмкін.

Көзі: 5psy.ru


Кері қайту