Нақты адамгершілік ұстаным, жоғары зияткерлік даму, креативтілік, толеранттылық, әлеуметтік белсенділік – бұл біздің мектеп түлегінің бойында болуы тиіс қасиеттер.
Біздің мектеп келесі тәрбиелік мақсатты жүзеге асырады: оқушы бойындағы даралықты дамытуға, шығармашылыққа, қабілеттілікке және оқушылардың жеке қасиеттері мен мүмкіндіктерін көрсетуге ықпал ету, рухани-адамгершілік және шығармашылық-дамыған тұлғаны тәрбиелеу.
Біздің мектептің тәрбие жұмысы-бұл өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру мақсатында ересектер мен балалардың бірлескен өмірін ұйымдастыру бойынша мақсатты қызмет ету болып табылады.
Тәрбие жұмысы-мектептегі ең маңызды бағыттардың бірі. Өйткені, мұғалімдер білімді сапалы және қол жетімді түрде жеткізуге ғана емес, сонымен қатар оқушының жеке басының қалыптасуына жағымды әсер етуге, оның жан-жақты дамуына, денсаулығын, адамгершілігін нығайтуға көмектеседі.
Мектептің тәрбие жүйесінің мақсаттары:
- Оқушылардың үйлесімді жан-жақты тұлға болуды үйрету.
- Жоғары мәдениеті мен шығармашылық әлеуеті бар адамды тәрбиелеу.
Мақсатқа жету үшін мектеп келесі тармақтарды жүзеге асыруға назар аударады:
- Оқушылар арасындағы қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Әр баланың шығармашылық қабілеттерін оңтайлы ашуға жағдай жасау.
- Оқушылардың дұрыс адамгершілік тәрбиесін жүзеге асыру.
- Оқуға саналы көзқарасты және тәуелсіз танымдық іс-әрекетке деген қажеттілікті тәрбиелеу.
- Толеранттылыққа тәрбиелеу.
- Әр оқушыны жеке тұлға ретінде қалыптастыру және ашу.
- Сынып ұжымын біріктіру.
- Әр оқушының өз пікірін қалыптастыруға жағдай жасау.
- Кәсіби бағдарлауға көмектесу.
- Студенттерде салауатты өмір салтының басымдығы туралы түсінік қалыптастыру.
Білім берудің негізгі әдістері:
- сенімге, қамқорлыққа және сыйластыққа тәрбиелеу;
- жауапкершілікке тәрбиелеу;
- шығармашылыққа тәрбиелеу;
- ақыл - ой арқылы тәрбиелеу,
- этикалық зерттеулерге және адамгершілік, азаматтық, құқықтық және экологиялық мәселелерді шешу барысында дұрыс шешім қабылдау арқылы тәрбиелеу,
- экзистенциалды (өмірлік) мәселелерді түсіндіру арқылы шешуге тәрбиелеу.